leuke hobbys

Ben je niet tevreden over het gekochte product?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@leukehobbys.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

 

Wil je de bestelling annuleren?

Neem dan per e-mail contact met ons op via info@leukehobbys.nl. Dan gaan we het voor je regelen! Een eventueel betaald bedrag krijg je binnen veertien dagen op je rekening teruggestort. Check wel even de “uitzonderingen” hieronder. 

Stuur je de gehele order terug?

Dan krijg je het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening gestort. De kosten voor het terugsturen van het retour worden verrekend met het bedrag wat je van ons terugkrijgt. 

Stuur je een gedeelte van de order terug?

Dan krijg je alleen het bedrag van het teruggestuurde artikel binnen 14 dagen op je rekening gestort. Daarnaast betaal je ook de bezorgkosten voor het terugsturen van de artikelen. 

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

De volgende artikelen kun je niet terug  sturen:

  • Geopende verzorgingsproducten.
  • Digitale activatiecodes, voor bijvoorbeeld Microsoft Windows.
  • Vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als deze nog niet gebruikt zijn.
  • Software waarvan de verzegeling is verbroken. Dus je kan de nieuwste Call of Duty niet retourneren na het spelen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. 

Mag ik een product thuis uitproberen?

Zeker, je mag het product uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Als het product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het retourneren. Het is echter van essentieel belang om het product in de originele staat en verpakking terug te sturen, zodat we het opnieuw kunnen aanbieden aan iemand anders.

Wat moet ik doen om het product terug te sturen?

Stuur een mailtje naar info@leukehobbys.nl En geeft aan waarom je het product wilt terug sturen.

Ik heb meerdere producten geretourneerd, waarom is er maar één terugbetaald?

We behandelen elk product individueel, wat betekent dat het ene product mogelijk eerder wordt verwerkt dan het andere, zelfs als je ze samen in dezelfde retourzending hebt geplaatst. Hierdoor kan het gebeuren dat je voor het ene product al een terugbetaling hebt ontvangen, terwijl dit voor het andere product nog niet het geval is. We willen je vriendelijk vragen om geduldig te zijn in dit geval en nog even te wachten.

Halen jullie mijn product thuis op of moet ik deze zelf retourneren?

Het product dien je zelf te retourneren. Neem even contact met ons op via info@leukehobbys.nl 

Wat als ik mijn product omruil voor een goedkoper of duurder product?

Voor een goedkoper product ontvang je het overgebleven bedrag binnen 14 dagen op je rekening.

Voor een duurder product sturen wij je een betaalverzoek voor het resterende bedrag. Zodra we je betaling hebben ontvangen, verzenden wij het product naar jou.