Hier vind je antwoorden op al je vragen met betrekking tot de bezorging en installatie van je bestelling, evenals informatie over het ophalen ervan. Je kunt hier ook de actuele status van je bestelling raadplegen.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Raadpleeg de Track & Trace-code van je pakket.
Je kunt deze code vinden onder je account of in de verzendbevestiging. Controleer via de bijgeleverde link of het geplande bezorgingstijdvak is gewijzigd.Controleer het bezorgadres.
Zorg ervoor dat het opgegeven bezorgadres correct is, en controleer ook de postcode om fouten te voorkomen.Bekijk je e-mail.
Als je een ‘niet-thuis’-bericht hebt ontvangen, kan het zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd of dat de bezorger een nieuwe bezorgafspraak heeft gepland.
Als je nog steeds niet weet waar je pakket zich bevindt, raden we je aan geduldig te blijven. Soms kunnen pakketten vertraging oplopen. Als je het pakket na 5 dagen nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit moet gebeuren binnen 14 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Hoe werkt gratis bezorging?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Wat is de status van mijn bestelling?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Welke bezorg dienst gebruiken jullie?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Wat is de levertijd?
Natuurlijk streven wij ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Vertragingen in onze leveringen zijn gelukkig zeldzaam, maar in de praktijk kan het af en toe gebeuren. Dit kan te wijten zijn aan onvoorziene omstandigheden zoals buitengewone drukte, technische problemen, of een onverwacht hoog aantal zieken. Daarom kunnen we nooit met 100% zekerheid garanderen dat we altijd de exacte leverdatum halen zoals aanvankelijk aangegeven.
Tijdens feestdagen zoals Sinterklaas (vooral in oktober en november) en Kerst is het mogelijk dat je bestelling vertraging oploopt vanwege de toegenomen drukte, tijdelijke sluiting van magazijnen op feestdagen, of vertragingen bij vervoerders vanwege de grote hoeveelheid pakketten. We raden je aan om ruim van tevoren te bestellen en niet op het laatste moment, zodat je hiermee rekening kunt houden en uw bestelling op tijd ontvangt.