Wij doen ons stinkende best om ervoor te zorgen dat je artikelen in super conditie worden geleverd. Het kan toch voorkomen dat een product beschadigd aankomt. Dit vinden wij niet leuk. Als dit voorkomt, helpen we je graag. Is je product beschadigd? Neem dan binnen vijf werkdagen per e-mail contact op. Dit kan via het e-mailadres info@leukehobbys.nl. Vermeld in het onderwerp je ordernummer. Geef aan dat het product beschadigd is aangekomen. Voeg minimaal drie duidelijke foto’s toe. Na ontvangst van de foto’s is ons doel om je binnen 24 uur een reactie te geven. Blijkt uit de foto’s dat het artikel helaas beschadigd is? Dan heb je een keuze: we leveren het product opnieuw. Of je ontvangt binnen 14 dagen het aankoopbedrag op je rekening. Geef in je e-mail duidelijk aan welke optie je kiest. Dan zorgen wij dat dit in orde komt.
Ben je niet tevreden over de dienstverlening? Of heb je een klacht? Dat vinden we jammer. Geef dit dan bij ons aan. Door jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. En daar heb jij in de toekomst ook wat aan. Wij nemen in ieder geval binnen 48 uur contact met je op.
Ben je na het contact alsnog niet tevreden? Dan heb je de mogelijkheid om de klacht aan te melden voor bemiddeling via www.stichtingwebwinkelkeur/consument/geschil
Het is daarnaast voor consumenten uit de EU mogelijk om je klacht kenbaar te maken bij het ODR platform van de Europese Commissie. Dit kan via http://ec.europa.eu/odr